Σελίδες

Δευτέρα 4 Ιανουαρίου 2021

366 ημέρες - εβδομάδα 42

  Drogi Czytelniku, jeśli jesteś tu pierwszy raz, być może zastanawiasz się, co też właściwie widzisz przed sobą i o co w tym chodzi. Otóż czytasz właśnie moje podsumowanie z kolejnego tygodnia wyzwania o nazwie "366 ημέρες με την ελληνική γλώσσα", które sama sobie wymyśliłam i które ma polegać na tym, aby konsekwentnie, codziennie, mieć kontakt z językiem greckim. W poście podsumowującym pierwszy tydzień zamieściłam legendę, która wyjaśnia te wszystkie punkty, które tu zamieszczam. Mam nadzieje, że to krótkie wyjaśnienie pomoże Ci zrozumieć, co tu się właściwie odbywa.

Miłej lektury!  

12.10.2020

13.10.2020

  • Language transfer
  • Podcast Ελληνοφρένεια
  • άρθρο
  • άρθρο
  • κουβέντα
  • επαναλήψεις

14.10.2020

  • Language transfer
  • Podcast Ελληνοφρένεια
  • κουβέντα
  • ελληνομάθεια*

15.10.2020

  • Language transfer
  • Podcast Ελληνοφρένεια
  • άρθρο
  • κουβέντα
  • επαναλήψεις

16.10.2020

  • Language transfer
  • Podcast Ελληνοφρένεια
  • κουβέντα
  • επαναλήψειες
* Tak, podeszłam do egzaminu z języka greckiego! Więc miałam tego dnia totalny kontakt z językiem. Było słuchanie, były rozmowy (i to nie tylko te oficjalne, egzaminacyjne), było czytanie i pisanie;-)
Zbieram się do tego by napisać więcej o egzaminach, o  moich przygotowaniach, o tym co się przydało a czego zabrakło. Ale kiedy się z tego wywiążę, tego nikt nie wie.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου