Σελίδες

Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2020

Hellenic Melodies

Hellenic Melodies odkryłam już dość dawno temu. Całkiem pokaźne archiwum około godzinnych audycji umilało mi drogę do pracy przez długi czas. Mnie bardziej służy rozrywce niż nauce, chociaż, w mojej ocenie, wszystko co jest po grecku, może służyć wspomaganiu nauki. Mamy więc przyjemne z pożytecznym. Audycja prowadzona jest przez dwie dziewczyny z Kanady, które gadają sobie na antenie o wszystkim i niczym, żonglując językami (angielskim i greckim) w zupełnie niekontrolowany sposób. Prezentują też dużo muzyki, co sprawia, że słucha się bardzo przyjemnie. Często dzielą się też informacjami o ciekawych dla greckiej społeczności w Kanadzie wydarzeniach.
Dla mnie same plusy:
  • konieczność szybkiego "przełączania się" między dwoma obcymi językami
  • bezwysiłkowe odkrywanie nowej (dla mnie) greckiej muzyki
  • podkręcenie humoru - gospodynie programu są dość żywiołowe:)
Link do mojego archiwum (więcej nie będzie, przestałam maniakalnie wszystko gromadzić)

Znacie? Słuchacie? Lubicie?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου