Σελίδες

Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2011

O pisaniu

Już w lutym ubiegłego roku popełniłam niezwykle odkrywczą myśl, że aby nauczyć się pisać w języku obcym, trzeba po prostu pisać. Innej drogi nie ma. Zwierzałam się Wam z całej mojej greckiej historii, z kolejnych prób, porażek, blogów, prób mailowania po grecku... W teorii wszystko wiem, z praktyką u mnie gorzej. I trzeba było impulsu w postaci wpisu pani Agnieszki, bym odkryła swoją Amerykę. No przecież to proste, skoro chcę nauczyć się pisać, a jednocześnie kocham blogowanie, to dla mnie jedyna droga! I w ten oto sposób reaktywowałam swojego pierwszego, greckiego bloga. Efekty można zobaczyć tu. Zapraszam do komentarzy i poprawek!

Update (październik 2016): Blog po pewnym czasie został porzucony i raczej nie mam zamiaru go reaktywować. Raczej skłaniam się do jego usunięcia, ale póki co, można sobie pooglądać moje wypocinki, których się szczerze mówiąc trochę wstydzę;-)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου