Σελίδες

Τρίτη 13 Δεκεμβρίου 2011

Πάλι απ΄ την αρχή / Od początku

Myślałam, myślałam, aż w końcu wymyśliłam. Już wiem, jak będzie wyglądało moje kolejne podejście do nauki.
Niby sporo już umiem, ale jednocześnie mam masę braków. Gramatyka kuleje, umiejętność pisania to absolutna porażka. Ciągle i niezmiennie łapię milion srok za ogon i nic z tego nie wynika. Materiałów do nauki przybywa, źródeł, z których korzystam na raz również, a wiedzy jakoś nie bardzo.
  • Wracam do początku. Razem z oficjalnym ponownym startem regularnej nauki (przypominam - połowa stycznia/początek lutego) rzucam wszystko i przerabiam od nowa mój pierwszy podręcznik, od którego wszystko się zaczęło i którego nigdy nie skończyłam. Dokładnie, strona po stronie. Początek powinien pójść szybko i zgrabnie, bo będzie to swego rodzaju powtórka. Mam jednak zamiar większy nacisk położyć na zagadnienia gramatyczne, które zawsze traktowałam po macoszemu.
  • Zmieniam priorytety. Mniej blogowania, więcej nauki, za co z góry przepraszam moich czytelników. Nie znaczy to, że zrezygnuję z blogowania. Na pewno będę się dzielić tym, z czym się spotkam w procesie nauki. Dodatkowo, w dni, kiedy nie będę mogła już patrzeć na mój podręcznik, zajmę się jakąś kolejną piosenką, czy lekcją z hau.gr, które tutaj z Wami przerabiam. Tak więc blog będzie istniał, będzie "się pisał", ale być może w innym tempie niż wcześniej (tzn. w innym niż wtedy, kiedy prowadziłam go regularnie bez dłuższych przerw).
  • Oprócz gramatyki nacisk przesuwam na z biernej na czynną znajomość języka, czyli pisanie (pewnie będzie można się spodziewać nowych wpisów na drugim blogu) i mówienie.
Tak wygląda mój plan na chwilę obecną. Na pewno życie go zweryfikuje i na pewno o wszystkim będę Was informować

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου