Σελίδες

Τρίτη 11 Ιανουαρίου 2011

Κάπου θα βρεθούμε / znajdziemy się gdzieś


Πες μου, πες μου τι σε φέρνει
και με παρασέρνει άλλη λογική 
Πες μου, πες μου ποια αλήθεια
μες' τα παραμύθια γίνετε σιωπή
Αν μ' αγαπάς μη νοιάζεσαι που πάω και που πας
μα κρύψε με στο βάθος της καρδιάς
και κάπου θα βρεθούμε αν μ' αγαπάς
Αν μ' αγαπάς τα σύνορα μαζί μου να περνάς 
τα όχι και τα πρέπει να ξεχνάς 
και κάπου θα βρεθούμε αν μ' αγαπάς 
Δωσ' μου, δωσ' μου μια στιγμή σου 
το κρυφό φιλί σου σώμα και ψυχή 
Δως μου, δως μου μια αγάπη 
έστω και αυταπάτη για να ζω εκεί 

λέω - mówić, nazywać
φέρνω - nieść, przynosić, sprowadzać 
παρασέρνω (παρασύρω) - porywać, odciągnąć, wymieść, zwodzić, oszukiwać 
γίνομαι - stawać się, dziać się
κρύβω (κρύπτω) - chować, ukrywać 
βρίσκομαι - znajdować się 
περνώ - przechodzić, przemijać, spędzać czas 
ξεχνώ - zapominać 
δίνω - dawać 
ζω - żyć, przeżyć 

σιωπή, η - milczenie, cisza
σύνορο, το - granica, kres
αυταπάτη, η - złudzenie, złuda, iluzja, okłamanie samego siebie

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου