Σελίδες

Παρασκευή 21 Ιανουαρίου 2011

GRECKO-POLSKI NET Portal Polonii Greckiej

Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić stronę mojej serdecznej przyjaciółki internetowej - Janiny (Jety). Znajdziecie tu ogrom ciekawych informacji o tym, co dzieje się w Grecji i może nas, Polaków (a w szczególności "polskich Greków") zainteresować GRECKO-POLSKI NET Jeta jest jedną z pierwszych osób, które udzieliły mi niesamowitej pomocy w nauce. Sama mocno zaangażowała się w problem ówczesnego braku polskich stron o języku greckim oraz w pomoc takim wariatom jak ja:) czego efekty można zobaczyć tu . Pomagała nam też bardzo w naszych lekcjach z hau.gr. Z całego serca polecam zagłębienie się w jej stronę, bo naprawdę warto!

Edycja: Zostawiam ten post, ku pamięci i w dowód wdzięczności dla Jety. Jednak linki pousuwałam. Jeta jakiś czas temu przestała się stroną zajmować, ale z zawartości można było korzystać. Niestety ostatnio zauważyłam, że wejście na którykolwiek z podanych wcześniej linków powoduje różne dziwne zachowania komputera. Ja się na tym nie znam i nie wiem o co chodzi, ale aby nie narażać Was i Waszych sprzętów, zdecydowałam się linki usunąć.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου