Σελίδες

Δευτέρα 4 Μαΐου 2020

366 ημέρες - εβδομάδα 13

W ciekawych czasach przyszło nam żyć. Pandemia szaleje, świat nie jest już taki jaki znaliśmy. Zmiany gonią zmiany i ciężko się do nich w jakikolwiek sposób ustosunkować. Przed nami wiele niewiadomych, i nie wiadomo na czym można się oprzeć, co można potraktować jako pewnik. 
Ten tydzień przepracowałam. Co będzie z następnym - nie wiadomo. Decyzje zapadają z dnia na dzień. Łatwiej teraz niż kiedykolwiek wypaść z rutyny. Moim zdaniem jednak teraz bardziej niż kiedykolwiek powinniśmy się jej trzymać (w tych punktach, w których to możliwe) aby zachować jakąś kondycję psychiczną i dać sobie (nawet jeśli złudne) poczucie normalności i stabilizacji. Ja przynajmniej staram się jak mogę. 

23.03.2020
24.03.2020
25.03.2020
  • Podcast Hau. gr
  • άρθρο
  • Podcast Ελληνοφρένεια
26.03.2020
27.03.2020
28.03.2020
29.03.2020
Skończyły mi się nagromadzone artykuły napisane w całości po grecku. Gdyby się uprzeć, to pewnie bym coś znalazła, ale postanowiłam uporać się najpierw z tym co mam. Czuję jednak pewien niedosyt, czytając artykuły, które w większości napisane są po polsku lub angielsku i zawierają tylko garść przydatnych informacji. Nie odbierając im tej przydatności, mam jednak poczucie, że robię za mało. Że to nie o to chodziło. Dlatego w takich przypadkach postanowiłam czytać takie artykuły dwa (zamiast jednego jak do tej pory) dziennie. Rzecz podlegać będzie jednak wyłącznie mojej subiektywnej ocenie.

A jak Wasz tydzień? Dajecie radę?

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου