Σελίδες

Παρασκευή 29 Μαΐου 2020

Podcasty i inne źródła materiałów do nauki

Przeglądając moją bardzo głęboką kopalnię linków natrafiłam na dwie perełki, którymi chciałabym się z Wami dziś podzielić.

Pierwszą z nich jest stworzone przez Żanetę  bloga "Powiedz to po grecku" zestawienie ośmiu podcastów po grecku.  Dobra, robota Żaneta! Niektóre z nich są dla mnie zupełną nowością! Ponieważ ostatnio wspominałam Wam, że w ramach mojego wyzwania jest mało prawdopodobne abym zaproponowała Wam jakiś nowy podcast (sama aktualnie próbuję odgruzować się z tego, co mam), uważam, że post Żanety pojawił się w odpowiednim momencie i pozwoli Wam znaleźć coś nowego dla siebie.

Drugie ciekawe zestawienie pojawiło się na greckim blogu strony Trasparent Language. Autorka proponuje nam linki do e-booków, audiobooków, programów telewizyjnych, kanałów na Youtube...

Częstujcie się!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου