Σελίδες

Παρασκευή 8 Απριλίου 2011

Πες μου εγώ τι φταίω / powiedz mi, co jestem winna

Πες μου εγώ τι φταίω για χάρη σου να κλαίω
να γίνομαι κομμάτια για να περνάς εσύ καλά
Πες μου πώς το αντέχεις παιχνίδι σου να μ' έχεις 
και όταν σου λέω φύγε εδώ να έρχεσαι ξανά 

Πώς μπορείς να με πληγώνεις
και ύστερα να μετανιώνεις 
πώς μπορείς θέλω να ξέρω
να με κάνεις να υποφέρω 

Πες μου τι σου 'χω κάνει και μια ζωή δεν φτάνει 
ζημιές σου να μετράω και ψέματα να συγχωρώ 
Πες μου αφού σε ξέρω γιατί να σε πιστεύω 
τα λάθη σου δε βλέπω, θεέ μου πόσο σ' αγαπώ


λέγω, λέω - mówić, nazywać
φταίω - być winnym, ponosić winę
κλαίω - płakać, opłakiwać
γίνομαι - stawać, się, dziać się
περνώ, περνάω - przechodzić, przemijać, spędzać czas
αντέχω - wytrzymywać, znosić
έχω - mieć, posiadać
φεύγω - uciekać, odchodzić, odjeżdżać
έρχομαι - przychodzić, przybywać
μπορώ - móc, być w stanie
πληγώνω - (z)ranić, (s)kaleczyć, zadać ból
μετανιώνω - żałować, zmienić, zdanie
θέλω - chcieć, wymagać
ξέρω - wiedzieć, umieć, znać
κάνω - robić, czynić, powodować
υποφέρω - znosić, cierpieć
φτάνω, φθάνω - (do)sięgać, dochodzić, zdążać (na czas), wystarczać
μετρώ - mierzyć, liczyć
συγχωρώ - wybaczać, przebaczać
πιστεύω - wierzyć, ufać
βλέπω - widzieć, patrzeć
αγαπώ - kochać, miłować

ζημιά, ζημία, η - szkoda, strata

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου