Σελίδες

Τρίτη 26 Απριλίου 2011

Θυμάμαι όσα είχες πει / Pamiętam, co mi mówiłeś


Ακόμα ελπίζω σε κάτι
τόσο καιρό που' χεις φύγει
ακόμα έξω στο δρόμο κοιτώ
ψάχνω στον κόσμο μήπως σε δω.
Ακόμα ελπίζω σε κάτι
τόσο καιρό που μου λείπεις
ακόμα ακούω στην πόρτα κλειδιά
ίσως ακόμη δεν είναι αργά.
Θυμάμαι όσα είχες πει
κι ακόμα ελπίζω σε κάτι
να σε ξεχάσω εγώ μπορεί
μα δε μπορεί μια αγάπη
Θυμάμαι όσα είχες πει
τ' ακούω μες τα όνειρά μου
να σε ξεχάσω εγώ μπορεί
μα δε μπορεί η καρδιά μου
Ακόμα ελπίζω σε κάτι
τόσο καιρό σ' έχω χάσει
ούτε ένα μύνημα, ούτε μια ευχή
μα λέω δε μ' έχεις ξεχάσει.

ελπίζω - spodziewać się, mieć nadzieję 
φεύγω - uciekać, odchodzić, odjeżdżać 
κοιτώ, κοιτάω, κοιτάζω - patrzeć, uważać, baczyć
ψάχνω - szukać, poszukiwać 
βλέπω - widzieć, patrzeć 
θυμάμαι - pamiętać 
λέω, λέγω - mówić, nazywać 
ξεχνώ - zapominać 
μπορώ - móc, być w stanie 
χάνω - gubić, tracić 

ίσως - być może

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου