Σελίδες

Παρασκευή 4 Σεπτεμβρίου 2020

366 ημέρες - εβδομάδα 24

 Drogi Czytelniku, jeśli jesteś tu pierwszy raz, być może zastanawiasz się, co też właściwie widzisz przed sobą i o co w tym chodzi. Otóż czytasz właśnie moje podsumowanie z kolejnego tygodnia wyzwania o nazwie "366 ημέρες με την ελληνική γλώσσα", które sama sobie wymyśliłam i które ma polegać na tym, aby konsekwentnie, codziennie mieć kontakt z językiem greckim. W poście podsumowującym pierwszy tydzień zamieściłam legendę, która wyjaśnia te wszystkie punkty, które tu zamieszczam. Mam nadzieje, że to krótkie wyjaśnienie pomoże Ci zrozumieć, co tu się właściwie odbywa.

Miłej lektury!

08.06.2020
09.06.2020
  • Podcast HAU.gr
  • Podcast Ελληνοφρένεια
  • άρθρο
10.06.2020
  • Podcast HAU.gr
  • Podcast  Ελληνοφρένεια
11.06.2020
  • Podcast HAU.gr
  • Podcast  Ελληνοφρένεια
  • άρθο
12.06.2020
13.06.2020
14.06.2020

Piszę tego posta niemal trzy miesiące później. Moje notatki z tego okresu są tak chaotyczne, jak moje życie w tamtym okresie. Nie mam stu procentowej pewności czy w weekend czegoś nie przesłuchałam w ramach wyzwania, ale chyba mogę założyć,Staram się odtwarzać wiernie realizację wyzwania, wolę pominąć coś, co teoretycznie mogło mieć miejsce, niż wstawić punkt o wykonaniu czegoś, co tak naprawdę się nie wydarzyło, byle tylko ładnie wyglądało. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου