Σελίδες

Σάββατο 1 Φεβρουαρίου 2020

366 ημέρες - εβδομάδα 4

Tak jak przypuszczałam, samo wytrwanie w wyzwaniu nie stanowi zbyt dużego problemu. Gorzej z dokumentowaniem go. Rzecz nie idzie po mojej myśli, ale staram się tym nie przejmować. Najwyżej będę publikować swoje działania z pewnym poślizgiem. Bardziej mnie martwi fakt, że mam do powiedzenia coś więcej niż to, jakie artykuły przeczytałam (szczególnie, że nie mam pewności, że kogolwiek oprócz mnie to interesuje) i że przesłuchałam kolejne odcinki podcastu. A kompletnie nie potrafię znaleźć na to czasu. Miałam gotowe szkice dwóch postów (kompletnie nie związanych z wyzwaniem) i... zgubiłam kartkę na której je napisałam. Nie mam pojęcia kiedy uda mi się je odtworzyć.

Przejdźmy teraz do podsumowania tygodnia czwartego:

20.01.2020
21.01.2020
22.01.2020
23.01.2020
  • άρθρο
  • Podcast Elliniko Randevou
  • Κουβέντα
24.01.2020
25.01.2020
26.01.2020

2 σχόλια:

  1. Καλό μήνα!
    Jeżeli chodzi o artykuły to mnie interesują, więc jest nas dwie. Czytam sobie te, które tu wrzucasz. U mnie ostatnio gorzej z nauką mimo ogromych chęci. Fajnie, że podtrzymujesz kontakt z greckim na tyle na ile to dla ciebie możliwe.
    Czekam na kolejne wpisy :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Cześć, mam nadzieję, że lepiej u Ciebie z nauką. U mnie nadal to minimum. Artykuły, to starocie, które kiedyś pozapisywałam "na później" z kilku źródeł. Jeszcze trochę mam tego zapasu:) a potem się zobaczy.

    ΑπάντησηΔιαγραφή