Σελίδες

Παρασκευή 9 Ιουλίου 2010

Έλα να θυμηθούμε μαζί! Μάθημα 1

Przedstawiamy się:
- Με λένε Δημήτρη
- Είμαι η Μαρία
- Λέγομαι Γιώργος
- Το όνομά μου είναι Ελένη

Co lubisz robić?
- Μου αρέσει να διαβάζω βιβλία και να βλέπω τους φίλους μου συχνά
- Μου αρέσει να ακούω μουσική και να χορεύω
- Μου αρέσει να ταξιδεύω
- Μου αρέσει πολύ να μαγειρεύω και να βλέπω παλιές ταινίες στο σπίτι με τους φίλους μου

Skąd jesteś? Gdzie mieszkasz?
- Είμαι από τη Θεσσαλονίκη
- Είμαι από την Κρήτη. Από το Ηράκλειο
- Είμαι από την Αθήνα
- Μένω σε ένα μικρό σπίτι δίπλα στο πανεπιστήμιο
- Μένω στη Δάφνη, κοντά στο κέντρο
- Μένω στο κέντρο της Αθήνας

Czym się zajmujesz? Kim jesteś z zawodu?
- Είμαι φοιτητής
- Είμαι πωλήτρια και δουλεύω σε ένα κατάστημα ρούχων
- Είμαι υπάλληλος σε ένα ταξιδιωτικό γραφείο
- Το επάγγελμά μου είναι νοσοκόμα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου