Σελίδες

Τρίτη 29 Δεκεμβρίου 2020

Language transfer - Complete Greek

 Kiedy  skończyłam słuchać pliki audio do rozmówek  Żanety, potrzebowałam czegoś w zastępstwie. Czegoś "do nauki" i tak trafiłam na darmowy kurs Language transfer.

W zasadzie ciągle jestem w trakcie, ale mogę powiedzieć, że to bardzo przydatne źródło wiedzy. Jedyny minus jest taki, że to kurs po angielsku. Trudno mi określić, czy byłby odpowiedni dla zupełnie początkujących. Chyba wiele zależy od stylu nauki danej osoby. Ja mogę wypowiadać się tylko za siebie i uważam, że to świetna rzecz. Jako samouk mam wiele braków, wiele pojęć przyjmuję z różnych źródeł, że tak jest i już. A tu zostają mi one wyjaśnione i trochę prostują to, co przez wiele lat było zagmatwane. Ze swojej strony szczerze polecam!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου