Σελίδες

Κυριακή 29 Μαρτίου 2020

Terry Daily

Dziś kolejny podcast, który odkryłam jakiś czas temu. Jego gospodarz, Λευτέρης Χατζηιερεμίας prowadzi bloga, kanał na You Tube oraz właśnie podcast. Zajmuje się coachingiem, psychologią biznesu i tego typu pokrewnymi tematami.
Tematyka mnie osobiście  interesuje, więc podcastu słucham chętnie, choć nie jestem do końca pewna czy odpowiada mi forma, w jakiej Terry prezentuje treści. Być może wynika to z mojej ciągle słabej jeszcze znajomości języka, a może z róźnic kulturowych, innego rodzaju rodzaju ekspresji do jakiej jestem przyzwyczajona. Czasem mam wrażenie, że on mnie (jako słuchacza) po prostu obraża. Nie ze wszystkimi też jego poglądami się zgadzam.
Pomimo wszystko, uważam jednak że podcast wart jest przesłuchania. Sami musicie ocenić, czy dla Was jest interesujący.

Strona internetowa Terry'ego
rss do podcastu 

Znacie ten podcast? Słuchacie? Jak wrażenia? Zapraszam do komentarzy

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου