Σελίδες

Πέμπτη 20 Ιουνίου 2019

"Dogadaj się po grecku" poraz trzeci:-) Wersja papierowa, ruszyła przedsprzedaż!

Wygląda na to, że rok 2019 na moim blogu jest zdominowany przez Żanetę i jej rozmówki :-) Nic nie poradzę, dziewczyna leci jak torpeda i podbija polski rynek materiałów do greckiego. A ja z kolei ciągle nie daję rady przesunąć pisania bloga gdzieś wyżej na liście priorytetów.

Dzisiaj nie będę się rozpisywać, bo  nadal nie jestem w formie. Dzisiaj mam do przekazania informację, która nie może czekać na mój "lepszy czas".

Otóż Żaneta właśnie wydała swoje rozmówki "Dogadaj się po grecku" (o których pisałam w dwóch poprzednich postach) w formie papierowej i uruchomiła opcję jej zakupu w przedsprzedaży. Tak jak Wam opowiadałam, jestem zachwycona merytoryczną zawartością tej pozycji. Miałam natomiast parę uwag co do moich doświadczeń z użytkowaniem wersji elektronicznej. No to teraz absolutnie nie mam się czego przyczepić. Książka zapowiada się przecudnie! I jeszcze Żaneta twierdzi, że jest w formacie A5, moim ukochanym!

Na stronie sprzedażowej możecie podejrzeć sobie jak książka będzie wyglądać, uzyskać więcej informacji na jej temat, oraz - co najważniejsze - zamówić rozmówki przedsprzedaży, co pozwoli Wam zyskać dodatkowe bonusy! Polecam się pospieszyć, przedsprzedaż trwa tylko do 3 lipca!

1 σχόλιο:

  1. Ciekawe, grecki jest bardzo oryginalnym wyborem w Polsce. Moja przyjaciółka studiowała fililogię neogrecką na UMK, zaraziła mnie pasją do tego kraju :) chyba się skuszę wreszcie na naukę, bo często odwiedzam ten piękny kraj

    ΑπάντησηΔιαγραφή