Σελίδες

Σάββατο 22 Ιουνίου 2013

Moja gramatyka / Η γραμματική μου

Jako że udało mi się jakiś czas temu zakończyć proces porządkowania notatek, pora na następny punkt programu.

„Η ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΜΟΥ – Μαθαίνω σωστά τη γλώσσα μου Α'- Β' ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ"  - mój pierwszy, jeszcze z Grecji przywieziony, podręcznik do gramatyki przeznaczony dla pierwszych klas podstawówki, więc wysokich lotów raczej nie będzie. Będziemy jednak mieli okazję poznać nazwy podstawowych pojęć gramatycznych.
Dla mnie przerobienie tego podręcznika będzie oznaczało po prostu przetłumaczenie go "od dechy do dechy", zapisanie wszystkiego w zeszycie i tym samym stworzenie  materiału do przyszłych powtórek. Powinno mi to zająć około roku.
Dla Was - co ciekawsze kwestie z jakimi się spotkam, będę prezentować na blogu.
Spodziewajcie się więc w niedalekiej (mam nadzieję) przyszłości postów opatrzonych etykietą "Η γραμματική μου" .


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου