Σελίδες

Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2012

Kolejny powrót i kolejny nowy początek

Wracam, Kochani, po długiej przerwie. W czasie mojej nieobecności wiele się działo i wiele się zmieniło. Wiele spraw przemyślałam.
Nie mogę prowadzić już bloga tak jak kiedyś, w sposób jaki sobie wymyśliłam. Głównym jego celem była pomoc w nauce, tymczasem za bardzo skupiłam się na "produkcji" kolejnych postów zamiast na nauce systematycznej, powtórkach itp.
Zastanawiałam się nawet nad całkowitym porzuceniem bloga, jednak ostatecznie zdecydowałam się tego nie robić. 

Blog tymczasowo zmieni swoja formułę. Wpisów stricte "greckich" będzie niewiele, ponieważ nie biorę się teraz za nowy materiał. Muszę najpierw uporać się z tym, co zapowiadałam już dawno, czyli pozbyć się wszystkich karteluszek, notatek, materiałów, wpakować je do jednego zeszytu, powtórzyć wszystko i zapamiętać:)
Sytuacja wymusiła na mnie zmianę priorytetów. Muszę (i to szybko) nauczyć się angielskiego na poziomie komunikatywnym. To mi teraz będzie zajmowało czas.

Na razie po prostu wpadnę na bloga raz czy dwa w miesiącu, by dać znać jak mi idzie. Kwestie moich zmagań z angielskim też się tu pewnie siłą rzeczy pojawią.

Mam nadzieję, że - w przeciwieństwie do mnie - uczyliście się pilnie podczas mojej nieobecności.
Do poczytania za jakiś czas!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου